کد خبر 285631
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰

شیخ عدنان العرعور چند روز بعد از اینکه گروه داعش را برادران خود توصیف کرد با چرخش 180درجه ای از مواضع قبلی هم‌اکنون این گروه را خیانتکاران و جنایتکارانی در سوریه توصیف می‌کند.

به گزارش مشرق، مفتی‌های عربستان سعودی از جمله «شیخ عدنان العرعور» پس از حمایت‌های گسترده از گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" و بیعت علنی با فرمانده‌هان نظامی این گروه، هم‌اکنون، به تکفیر این گروه در سوریه پرداخته و آنها را جنایتکار توصیف می‌کنند.

تا به حال فتواهای تکفیری شیخ‌های فتنه سعودی، به افروخته‌شدن آتش فتنه در میان مسلمانان به ویژه مردم سوریه و دامن زدن به جنگ داخلی در این کشور منجر شده است. فتواهایی که از عقاید در خدمت سیاست‌زدگی و کشتار مردم استفاده کرده است. این فتواها برای هرکس که پول بیشتری پرداخت کند بیشتر صادر می‌شود.

شیخ‌های فتنه ابتدا گروه داعش را به عنوان یکی از گردانهای جهادگر در سوریه برای آزادی مردم سوریه معرفی کردند و گفتند کشته شده‌های گروه داعش شهدایی در بهشت خواهند بود. اما هم‌اکنون این گروه را به گروه تجاوزگر و ستمگری که قاتل ملت سوریه است توصیف می‌کنند و کشته شده‌های این گروه را به جهنم وعده می‌دهند.

شیخ عدنان العرعور چند روز بعد از اینکه گروه داعش را برادران خود توصیف کرد با چرخش 180درجه ای از مواضع قبلی هم‌اکنون این گروه را خیانتکاران و جنایتکارانی در سوریه توصیف می‌کند.

وی در یکی از شبکه های عربستان سعودی تاکید کرد: نیروهای گروه داعش برادران ما هستند و 99ر99 درصد از آنان مومن و مسلمان و راستگو و مخلص و جهادگر هستند و من با «ابوبکر البغدادی» بیعت می‌کنم زیرا گروه داعش نیروهای مخلصی هستند که برای حمایت از مردم سوریه از نیروهای داخلی و خارجی سوریه به این کشور آمده‌اند.

این مفتی سعودی در برنامه دیگر تلویزیونی با اظهاراتی که کاملا ناقض اظهارات قبلی وی است تصریح کرد: گروه داعش مجرم و جنایتکار است و اکنون دیگر پرده از این گروه جنایتکار برداشته شده است. زیرا خائن کسی است که جوانان را بدون آموزش به جنگ می‌فرستد و به آنها کمربند انتحاری می‌بندد و به مناطق مختلف می‌فرستد تا آنها را از بین ببرد. ای احمقها بدانید اینها همه صفت خائنان است.

شیخ عدنان العرعور به این مقدار بسنده نمیکند بلکه در پایگاه‌های اجتماعی تویتر تاکید می‌کند: گروه داعش به ریختن خون مسلمانان اقدام کرده است و حتی خون علمای اسلام را به زمین ریخته است زیرا اولین اقدام تکفیری‌ها از بین بردن علمای اسلام است!

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    1 0
    باز این جناب عرعور عرعر کردن رو سر داد
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    1 0
    باز این حضرت عرعور با عرعر تشریف اوردند
  • سید مهدی ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    1 0
    باج سیبیل به موقع نرسیده ، رم کرده
  • سید مهدی ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    1 0
    باج سیبیل به موقع نرسیده ، رم کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس